Reklamy

Niektórzy klienci nie wiedzą, co z nimi zrobić. Inni po prostu wyszydzają znaną markę.

Paryski dom mody jest jedną z bardziej ekscentrycznych ekskluzywnych marek odzieżowych. Czego można było się spodziewać po firmie sprzedającej za duże pieniądze wytłoczki do jajek wzbogacone jedynie o własne logo?

Na przykład kolczyka w kształcie całego zestawu kolczyków. Metka stanowiąca stelaż dla biżuterii nie jest jednak zrobiona z tektury – wykonano ją z białej cielęcej skóry. Niepozorne i przewrotne akcesorium wywołało dużo więcej szumu niż można by się spodziewać. Użytkownicy Twittera porównywali je do oznakowania bydła. Inni skarżyli się na to, że myśleli, że kupują faktyczny zestaw biżuterii.

Tag earring nie jest bowiem tani. Oryginalnie kosztował ponad 300 dolarów. Już kilka dni po premierze można go jednak nabyć za mniej niż 100 (a w Europie za ok. 60 euro). Jeśli nadal są zainteresowani, to zapraszamy do bacznego przyjrzenia się poniższym fotkom:

WIĘCEJ